Jarmark Jamneński w Koszalinie 2 sierpnia 2015

Witajcie. 2 sierpnia 2015 na dziedzińcu koszalińskiego Muzeum odbył się kolejny Jarmark Jamneński. Brałam w nim udział jako portrecistka. Podczas imprezy powstało około 20 rysunków. Na każdy poświęcałam około 15 minut i większość klientów współpracowała z uśmiechem na ustach mimo upału.
Sama nie byłam w stanie zarchiwizować żadnej pracy, ale mogę pokazać Wam zdjęcia, które ukazały się w publicznych mediach.
A nieco dalej aktualizacje z kolejnych spotkań :)


 LINK  
 Tutaj zobaczysz cały artykuł http://ekoszalin.pl/index.php/galeria/4468-Ponownie-na-dziedzincu

LINK
Tutaj zobaczysz więcej zdjęć https://www.facebook.com/koszalin.pro/photos_stream
 lub tu https://picasaweb.google.com/104264455652234730994/JarmarkJamnenski


LINK



Oficjalna strona Muzeum w Koszalinie www.muzeum.koszalin.pl
Jak cierpliwie poszukacie to znajdziecie moje zdjęcie i tam, zrobione w zasadzie dekadę temu. Niewiele się zmieniło :-) Muszę przyznać że po dłuższej przerwie rysowanie w plenerze sprawiało mi wielką radość. Floksy pachniały fantastycznie :)
Serdecznie dziękuję organizatorce, Pani Ewie za stworzenie tak miłego miejsca, w bajecznej scenerii.
Prawdopodobnie kolejnego lata znów będziecie mogli mnie tam spotkać. Byłoby mi bardzo miło.



A oto i zdjęcie z 2016 :)

link

#portrecista #plasyk  #Koszalin , Emilia Bąk 


lin

4.06.2017



 Na zdjęciu z Panem Posłem na Sejm Stefanem Romeckim


2.07.2017
LINK




6.08.2017 

Zdjęcia wykonał Pan Robert Więckiewicz